miércoles, 17 de noviembre de 2010

Com fer presentacions on-line


Hola avui us explicaré com podeu fer vídeos on-line amb imatges que us agradin, ja veureu que es molt fàcil i divertit.
Per poder fer presentacions on-line em de utilitzar programes que tenim a la xarxa com el slide.com, imageloop.es....
Jo us explicaré el slide.com en primer.
Quant entres a la pàgina em de donar a crear un slide show, tot seguit pugem les nostres imatges en el botó de buscar i importarem les imatges,(potser triga una mica).Un cop carregades les imatges podem fer tot tipus de efectes per el nostre vídeo, un cop has triat el que més t’agrada, em de guardar slide show, i no es necessari crear a aquesta web, em de donar a aconseguir el codi necessari i em de copiar-ho al bloc.
L’imageloop te un funcionament semblant al slide però està en angles, em de fer els mateixos passos buscar les imatges i un cop carregades em de posar els efectes que més t’agradin. Quant has acabat em de fer el mateix aconseguir el codi per poder posar-ho al bloc.
Comparativa:
Slide
Imageop
Semblances:
-Es un programa que podem trobar a la web.
-No podem retocar un imatge una per una, l’efecte és farà a totes les imatges.
- Tots dos reben un codi.
Semblances:
-Es un programa que podem trobar a la web.
-No podem retocar un imatge una per una, l’efecte és farà a totes les imatges.
- Tots dos reben un codi.

Diferencies:
-El trobem en espanyol
-Te efectes molt diferents a l’imatgeloop.
Diferencies:
-El trobem en Anglès.
-Te efectes diferents a el slide.







¡Tus propias imágenes en una Slideshow para MySpace, Facebook, orkut o tu página web!mostrar todos los imagenes de esta slideshow

No hay comentarios:

Publicar un comentario